.

■−−−大学

・僕は玉川大学5年(学生証では4年)生です。

・僕の大学生活の拠点となるグループは、『WISH-BONE』です。

他にもいろんなグループに入っているので「居場所が分からない男」

と言われています。僕に会うためには広いキャンパス内にたくさんある

食堂や校舎を全て探して下さい。

・専攻は「工学部電子工学科」です。

・好きな学食のメニューはBランチの中華丼、クリームシチューなどです。

.

.

.

・I'm a 5th grade student (but I have an identification of 4th grade).

・I'm a member of tennis club "WISH-BONE". I spend almost of my time to

do this activity. And I belong to other groups so I'm really busy boy.

No one know where I am. If you want to see me, you have to visit every

place at University.

・My major is "The department of engineering".

・My favorite lunch is "B lunch".